Accueil 2025 › Forums › Intégrer les étudiants ERASMUS+ › (ePUB) My Name is Gabito / Me llamo Gabito by Monica Brown
- Ce sujet est vide.
-
AuteurMessages
-
-
16 novembre 2020 à 17 h 39 min #6907
Erin Altom
InvitéMy Name is Gabito / Me llamo Gabito
The Life of Gabriel García Márquez
(Conoce a / Get to Know)
by Monica Brown, Raúl ColónMy Name is Gabito / Me llamo Gabito | CLICK HERE
- Characters: Gabriel García Márquez
- Series: Conoce a / Get to Know
- Author: Monica Brown, Raúl Colón
- Genres: biography, cultural, childrens, history, writing
- Places: Colombia
- Language: english
- Format: hardcover, 32 pages
- ISBN: 9780873589086 (0873589084)
- Publisher: Cooper Square Pub
- Release date: October 1, 2007
- Awards: Pura Belpré Award Nominee for Illustration (2008)
About The Book
Can you imagine a shipwrecked sailor living on air and seaweed for eight days? Can you imagine a trail of yellow butterflies fluttering their wings to songs of love? Once, there was a little boy named Gabito who could. Gabriel García Márquez is perhaps one of the most brilliant writers of our time. He is a tremendous figure, enormously talented, and unabashedly admired. This is his story, lovingly told, for children to enjoy. Using the imagery from his novels, Monica Brown traces the novelist’s life in this creative nonfiction picture book from his childhood in Colombia to today. This is an inspiring story about an inspiring life, full of imagination and beauty.
MP3 book My Name is Gabito / Me llamo Gabito by Monica Brown download on Mac. FictionBook ebook My Name is Gabito / Me llamo Gabito buy on Dymocks. FB2 My Name is Gabito / Me llamo Gabito Monica Brown on Booktopia. MOBI book My Name is Gabito / Me llamo Gabito read iPad. EPUB ebook My Name is Gabito / Me llamo Gabito read online for PocketBook on IndieBound.
Hardcover My Name is Gabito / Me llamo Gabito by Monica Brown. Online book My Name is Gabito / Me llamo Gabito Monica Brown download. Paperback My Name is Gabito / Me llamo Gabito buy cheap for Android on Barnes & Noble. TXT ebook My Name is Gabito / Me llamo Gabito Monica Brown download on Kindle. PDF My Name is Gabito / Me llamo Gabito read online on Kobo.
Hardback book My Name is Gabito / Me llamo Gabito buy. Online ebook My Name is Gabito / Me llamo Gabito by Monica Brown reader on Powells. FB2 ebook My Name is Gabito / Me llamo Gabito by Monica Brown read on Book Depository. TXT book My Name is Gabito / Me llamo Gabito PC. FictionBook My Name is Gabito / Me llamo Gabito Monica Brown buy cheap on iOS.
-
-
AuteurMessages
- Le forum ‘Intégrer les étudiants ERASMUS+’ est fermé à de nouveaux sujets et réponses.